Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 3 Dec 2024 14:14:31 +0200

Tere!

Kuusalu Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2311371/06009 
aadressile Harju maakond, Kuusalu vald, Kolga alevik, Kullava tee 1// Mõisa 
allee 1// 2/5// Uuri küla, 11268 Kolga-Pudisoo tee ( Side juurdepääsuvõrgu 
rajamine, Kolga alevik, Kuusalu vald, Harju maakond. ) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Sideliinirajatise kasutuselevõtmine

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27197409>  (menetlus nr: 
366124), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 13.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kuusalu Vallavalitsus) või menetleja (ENNO TAMMEMÄE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister